Ako nakupovať

 
 

www.kotol-kotly.sk

Ako nakupovať - proces spracovania objednávky

 

Vzhľadom na prebiehajúcu úpravu e-shopu

je v súčasnosti možné tovar objednávať emailom:

info@kotol-kotly.sk

alebo prostredníctvom hotline:

0948-204443

 

 

1. Objednávka

  • Vložte vybraný tovar do košíka kliknutím na šedé tlačidlo s ikonou nákupného košíka pri tovare. Následne sa vám zobrazí váš nákupný košík, kde máte na výber „Späť k nákupu“ alebo „Dokončenie nákupu – Poklad�?a“.
  • Ak zvolíte „Dokončenie nákupu – Poklad�?a“ prejdete na zadanie dodacej adresy.
  • Po zadaní dodacej adresy kliknite na modré tlačidlo /pod vami zadanou adresou/ „Ďalej na spôsob dodania“ a zvoľte spôsob dodania, ktorý vám najviac vyhovuje.
  • Po zadaní dodacej adresy kliknite na modré tlačidlo /pod vami zvoleným spôsobom dodania/ „Ďalej na spôsob platby“ a zvoľte spôsob platby, ktorý vám najviac vyhovuje.
  • Po zvolení spôsobu platby kliknite na modré tlačidlo /pod vami zvoleným spôsobom platby/ „Ďalej na potvrdenie objednávky“, pozorne si skontrolujte objednaný tovar, ktorý ste si objednali, dodaciu adresu, telefonický kontakt, vami zvolené spôsoby dodania, platby. V prípade potreby nám napíšte dopl�?ujúce informácie a odpovedzte na kontrolnú otázku.
  • Ďalej potvrďte súhlas s našimi obchodnými podmienkami, ktoré sú na www.kotol-kotly.sk a ktoré ste si prečítali a potvrdte objednávku.

2. Zaevidovanie objednávky

  • Po potvrdení objednávky sa vám zobrazí oznam o zaslaní vašej objednávky na váš e-mail. Objednávka sa zatiaľ nezačala spracovávať, oznam potvrdzuje iba zaradenie objednávky do systému.
  • Vaša objednávka nie je v tejto fáze potvrdená - nie je možné garantovať dostupnosť, ani uvedenú cenu a ani nie je možné vyzdvihnúť tovar. Neuhrádzajte ju prosím, a počkajte na potvrdenie objednávky.

 

3. Potvrdenie objednávky (0 - 3 dni)

  • Operátor overí dostupnosť tovaru a správnosť ceny. Prípadné zistené rozdiely oznámi telefonicky zákazníkovi a navrhne ďalší postup.
  • Ak je objednávka vporiadku, bude Vám doručený email "Potvrdenie objednávky", ktorým sa zaväzujeme dodržať ponúkanú cenu a potvrdzujeme dostupnosť tovaru. V tejto fáze zatiaľ nie je možné vyzdvihnúť tovar.

4. Uhradenie objednávky (ak nie je platba na dobierku)

  • Ak ste si nevybrali platbu na dobierku, v e-maili "Potvrdenie objednávky" Vám budú poskytnuté platobné informácie.
  • Objednávka sa považuje za zaplatenú pripísaním danej sumy na náš účet. Po prijatí platby Vám bude odoslaný email "Platba prijatá". V tejto fáze zatiaľ nie je možné vyzdvihnúť tovar.

5. Pripravenie objednávky (0 - 2 dni)

  • Po prijatí platby Vám bude do 1 pracovného d�?a vystavená faktúra a pripravené doklady na vyzdvihnutie / odoslanie tovaru.
  • Osobný odber - Po prijatí emailu "Objednávka pripravená na vyzdvihnutie" si môžete tovar vyzdvihnúť.
  • Doručenie kuriérom - v de�? odoslania Vám bude zaslaný email "Objednávka bude dnes odoslaná". V priebehu 1-3 pracovných dní Vás bude kontaktovať kuriér.
  • TIP: ak potrebujete vedieť presnejší termín doručenia objednávky, zavolajte nám de�? po jej odoslaní. Poskytneme Vám číslo na kuriéra, ktorý Vašu zásielku dostal pridelenú.